loading...
فروشگاه اینترنتی
لیلی بازدید : 28 دوشنبه 13 آبان 1398 نظرات (0)
  خرید پستی
 
طی مپ پد جادویی میکروفاییبر

جنس مپ : ABS

جنس پارچه: فیبر فوق العاده

مناسب: اتاق، دیوار، پنجره، سقف
با چرخش 360 درجه 

 

این می تواند اتاق، پنجره، ، دیوار و دیگر مکان های بلند شما را که آسان نیست شسته شوند تمیز کند.

با مپ می توانید 360 درجه  آنرا  چرخانده شود، خانه خود را کاملا تمیز کنید.

این برای  هر خانوار ضروری است.
صرفه جویی در هزینه و حفاظت از محیط زیست
فوق العاده طراحی نازک

با دسته اسفنج، بسیار مناسب و مونتاژ آسان 

 
 طول آن قابل تغییر  از 80cm به 130cm است
پارچه میکروفیببر، سفید رنگ سفید با جاذب قوی، خاکستری با تصفیه قوی

 

 

طول: 132 سانتی متر

 

پد: 35 * 11 سانتی متر

 

پارچه مپ: 38 * 17 سانتیمتر

 

مواد: پلاستیک با مقاومت بالا، آلیاژ آلومینیوم، میکرو فیبر

 

وزن خالص: 0.67 کیلوگرم

 

بسته بندی: 1 مپ، 1 پارچه مپ، 1 اسکرپ

 

بسته بندی ابعاد: 74 * 15.5 * 4.8CM

 

با توجه به اینکه می توان با شستشوی این محصول با توانایی نفوذ خود، قابلیت تمیز کردن خود را بسیار ساده تر کرد. این مپ به شما این امکان را می دهد که با استفاده از هر دو طرف مکان را  تمیز کنید. همچنین فوق العاده انعطاف پذیر است و به شما اجازه می دهد به کسانی که سخت به مکان هایی مانند دیوار، زیر میز، و غیره دسترسی دارند به راحتی  به آنها دست . پارچه میکرو میکروفن موپ ماشین قابل شستشو است و باعث می شود آن را فوق العاده آسان برای استفاده مجدد. ابعاد: 74 * 15.5 * 4.8CM

شما می توانید این محصول را روی چوب سخت، ورقه ورقه، کاشی و سنگ مرمر استفاده کنید.

این مپ، جارو، تمیز کننده و تمیز کننده پایه میباشد. و باعث رفع  کمبود جا در گنجه شما می شود.

مورد استفاده برای تمیز کردن هر نوع نشتی، نوشیدنی و نوشیدنی ها 
بنابراین هیچ چیز بر روی کف خانه شما  نمی ماند. شما همچنین می توانید با استفاده از طرف خشک به راحتی پایه ها و مکانهای مختلف  خود را تمیز کنید 
طرف خشکی پد های میکرو فیبر بسیار شبیه یک  جاروبرقی است. و خاک، مو، باکتری ها، آلرژن ها و خرده های مانند یک آهنربا را جمع آوری می کند.

 زمانی که می خواهید آنها را خوب تمیز کنید، پد نیز بن قابل شستشو ماشین می باشد

 




قیمت این محصول 90000 تومان

 



قیمت : 90,000  تومان
  خرید پستی
لیلی بازدید : 31 دوشنبه 13 آبان 1398 نظرات (0)
پاوربانک هوشمند طرح چرمی
قیمت : 75,000  تومان
  خرید پستی
 

پاوربانک هوشمند طرح چرمی

 

پاور بانک ، یکی از ابزار های کار آمد و پر طرفدار در دنیای دیجیتال امروز است که اجازه می دهد درهر جایی نیاز به شارژ دستگاههای هوشمند خود را برطرف نمایید و لازم به پیدا کردن پریز برق نداشته باشید.بدنه ی آن به صورتی طراحی شده است که شبیه چرم به نظر می رسد، ولی در واقع پلاستیک بوده و طرح چرم به نظر می رسد.

 

 

پاور بانک از جمله کالاهایی است که همواره مورد نیاز بوده و برای سفرهای کوتاه و بلند مدت کالایی ضروری است. این پاوربانک هوشمند، یک کالای طرح اصل است که دارای ظرفیت 20000 میلی آمپر بوده و جنس بدنه آن از پلاستیک مقاوم و با کیفیت ساخته شده است و روی آن نمایشگر ال ای دی برای نشان دادن میزان شارژ وجود دارد.

 

 

دکمه خاموش و روشن آن برای روشن کردن پاور بانک و با دوبار فشار دادن برای روشن کردن چراغ قوه کوچک موجود بر روی آن به کار می رود. کالا دارای یک درگاه ورودی برای شارژ دستگاه، و دو درگاه خروجی برای شارژ انواع دستگاههای هوشمند اندروید، اپل، دوربین دیجیتال، mp4 و غیره می باشد.

 

 

مشخصات کلی پاور بانک طرح:

ساخته شده از جنس پلاستیک مقاوم و محکم با طرح چرم

دارای ابعادد 2*7*14.5 سانتی متر

دارای چراغ قوه کوچک

دارای یک درگاه ورودی برای شارژ خود پاور بانک، کافی است با یک کابل یو اس بی و یا یک کابل همراه را به پاور بانک متصل نموده و سر دیگر آن را به منبع شارژ متصل نمایید، منبع شارژ می تواند شارژر، لپ تاپ، کامپیوتر و یا... باشد.

ظرفیت 20000 میلی آمپر

دارای سیستم ایمنی برای جلوگیری از شارژ بیش از حد و محافظت در برابر مدار کوتاه

دارای صفحه نمایش led برای نشان دادن میزان و وضعیت شارژ

 

قیمت این محصول 75000تومان



قیمت : 75,000  تومان
  خرید پستی
لیلی بازدید : 28 دوشنبه 13 آبان 1398 نظرات (0)
  خرید پستی
 
پاوربانک 20000

خروجی واقعی12000
قابل استفاده برای تلفن هوشمند، دوربین دیجیتال، GPS. mp3.mp4، تبلت ، دستگاه دیجیتال.
دارای باتری 3A با کیفیت بالا ، امن و کارآمد.
پشتیبانی از شارژ سریع و تخلیه شارژ.
چرخه شارژ تا حدود 1000 بار.
دارای پورت خروجی استاندارد جهانی یو اس بی.
بسته بندی و کیفیت عالی


قیمت این محصول 85000 ت


قیمت : 85,000  تومان
  خرید پستی
لیلی بازدید : 46 پنجشنبه 02 آبان 1398 نظرات (0)
  خرید پستی
 

دستمال جادویی دسته دار پاک کننده شیشه

 

با داشتن دستمال میکروفایبری تمیزکننده ی شیشه ی خودرو تمیز کردن داخل شیشه جلو اتومبیل شما می تواند بدون هیچ زحمتی اتفاق بیفتد.این دستمال دسته دار برای استفاده ی تمیز کردن شیشه جلو ترکیبی از پارچه میکروفیبر با دستگیره طولانی و سر چرخش برای تمیز کردن شیشه جلو پنجره ی ماشین سریع تر و راحت تر از همیشه می باشد.

 

 

زمانیکه شیشه ی اتوموبیل شما از داخل بخار گرفته و یا کثیف و کدر میشود و به ناچار برای دید بهتر با دستمال جلوی دید راننده را باز میکنید میتوانید با داشتن این دستمال میکروفایبری دسته دار در مدت زمان کوتاهی به راحتی با چند تکان ساده کل شیشه را جلا داده و شفاف نمایید.همچنین این پک شامل یک عدد دستمال یدک و 30 ml اسپری جلادهنده می باشد.

 

 

ویژگی های محصول:
دسته قابل جدا شدن برای حمل و نقل و نگهداری آسان در خودرو

سری قابل چرخش برای دسترسی به تمامی نقاط

دارای دو پد میکروفایبری 

پاکسازی شیشه داخلی و خارجی جلو اتومبیل

دارای اسپری پاک کننده و ضد عفونی کننده

پاک کردن و جلا دادن شیشه بدون استفاده از آب

طراحی ارگونومیک

 

قیمت این محصول 45000 تومان



قیمت : 45,000  تومان
  خرید پستی
لیلی بازدید : 44 پنجشنبه 02 آبان 1398 نظرات (0)
  خرید پستی
 

هولدر سکه ای مغناطیسی موبایل

​​​​​

 

هولدر سکه‌ای مغناطیسی با طراحی بسیار زیبا   خود ،  شبیه به یک سکه می باشد  تا براحتی و در هر جایی  بتوانید از آن استفاده کنید.شما می توانید از این هولدر  داخل خودرو، بر روی میز کار، بدنه یخچال، مانیتور و یا دیوار و... از این هولدر استفاده نمایید.درون  بسته‌بندی محصول یک قطعه پلاستیکی به همراه یک قطعه فلزی وجود دارد که عمل چسباندن گوشی موبایل را بر روی سطح مورد نظر تسهیل می‌نماید.

 

 

هولدر  مغناطیسی از چهار آهنربای داخلی قوی  استفاده می کند  تا در هر شرایطی عمل چسباندن را با قدرت بالا انجام دهد.هولدر مگنت قوی سکه ای یک نگهدارنده موبایل بسیار قوی مناسب برای انواع موبایل از 4 تا 7 اینچ و مناسب برای نصب بروی تمامی مدل های ماشین . قابل نصب در کنار ظبط ماشین و کولر می باشد و قابلیت نگهداری موبایل در هر شرایط در ماشین با هر سرعتی را دارا می باشد.

 

 

هولدر سکه ای در رنگهای طلایی ، مشکی ، نقره ای جنس و کیفیت بسیار عالی دارد.خود این هولدر دارای پایه قابل چرخش نیست و به صورت ثابت میباشد.پشت هولدر سکه ای یک چسب بسیار قوی جهت نصب بر روی ماشین وجود دارد و از آن پس جا آن تغییر نخواهد کرد.بهترین و مناسب ترین جا برای نصب این هولدر در کنار ظبط ماشین یا کولر میباشد که بهترین دسترسی را برای راننده به وجود می آورد.کیفیت این هولدر بسیار عالی میباشد و نوع کیفیت آن ساخت شرکتی Rate B میباشد .

 

 

ویژگی های کلی کالا:

  • وزن سبک
  • قدرت چسبندگی بالا
  • دارای 3 آهنربای قوی داخل هولدر
  • قابلیت چرخش 360 درجه
  • مناسب برای گوشی تا 7  اینچ 
  • مناسب برای تماشای فیلم و انجام بازی بر روی گوشی موبایل
  • نگهداری گوشی در هر شرایط و سرعت رانندگی

 

قیمت این محصول 18000 تومان


قیمت : 18,000  تومان
  خرید پستی
لیلی بازدید : 33 پنجشنبه 02 آبان 1398 نظرات (0)
  خرید پستی
 

صندلی تاشوی سه پایه مسافرتی

 

صندلی تاشوی کینگ با برخورداری از ظاهری شکیل، جنسی مرغوب و بدنه ای مستحکم می‌تواند همراه همیشگی شما در سفرهایتان باشد. بند تعبیه شده روی کاور صندلی، تفاوت بزرگ این صندلی با محصولات مشابه است. این بند برای سهولت در جابه‌جایی در هنگام سفر تعبیه شده و به شما این امکان را می‌دهد تا آن را در دستانتان و یا روی دوشتان حمل و جابه‌جا کنید آن هم بدون خستگی.

 

 

چرا که وزن این محصول کمتر از 500 گرم است و یک مزیت مهم دیگر به حساب می آید. پارچه ی مرغوب و خوش رنگ به کار رفته در این صندلی از خصوصیات متمایز کننده ی این محصول است. این محصول دارای یک عدد کاور جداگانه نیز می باشد صندلی سه پایه بسیار راحت وخوش نشین است و دارای پایه های بسیار مقاوم و کم حجم است.

 

 

ویژگی های مخصوص کالا:

  • پایه های محکم و قوی
  • جنس مرغوب پارچه
  • دارای کاور مجزا و بند آویز
  • جنس قسمت رویه نشیمن‌گاه برزنت مقاوم در برابر پارگی
  • دارای یک بند در قسمت بالایی با چسب پارچه‌ای برای بسته نگه‌داشتن پایه‌ها در زمان حمل
  • دارای پلاستیک های مخصوص کف پایه ها جهت جلوگیری از سر نخوردن و حفظ تعادل صندلی

 

قیمت این محصول 45000 تومان



قیمت : 45,000  تومان
  خرید پستی
لیلی بازدید : 37 پنجشنبه 02 آبان 1398 نظرات (0)
سطل زباله کابینتی درب دار 2عددی
قیمت : 20,000  تومان
  خرید پستی
 

سطل زباله کابینتی درب دار 2عددی

 

شاید شما از مشتریانی باشید که در هنگام کار کردن در آشپز خانه تولید زباله کمتری داشته باشید و اینکه نخواهید از سطل زباله بزرگ تو کابینتی استفاده کنید، میتوانیدسطل زباله کابینتی روی درب کابینت را به کار ببرید که  در ابعاد کوچکتری در بازار موجود است و به آسانی بر روی کابینت نصب می گردد و شما به راحتی دسترسی به آن خواهید داشت.این سطل ها  از تنوع رنگی بسیار زیبایی برخوردارند .شما میتوانید بسته به کار های مربوطه در امور دیگر آشپزخانه خود نیز از این سطلها استفاده کنید.جنس محصول از پلاستیک می باشد هدف از طراحی این نوع محصول پنهان کردن نمای نامناسب زباله ها از روی سینک و محیط آشپزخانه می باشد.با توجه به نصب شدن محصول بر روی درب کابینت می توان به راحتی از آن استفاده نمود.

 

 

محصول مورد نظر دارای ۲۵ سانتی متر ارتفاع و ۲۳ سانتی متر عرض و طول ۱۴ سانتی متر می باشد.سطل زباله ی رو دری در رنگ های مختلف عرضه می شود حجم کلی این محصول  ۸ لیتر بر متر مکعب می باشد و قابل نصب بروی تمام دربهای با قطر ۱۶ میلی متر است.محصول دارای درب می باشد تا از خروج بوی نامطبوع زباله جلوگیری به عمل آورد.

 

 

این سطل ها بسیار سبک اما از تحمل وزن خوبی برخوردارند برای طول عمر بیشتر باید از حجم زباله کمتری درآن استفاده کنید تا دچار شکستگی و یا ترک خوردگی نگردد.به دلیل اینکه این سطل ها کوچک است و زباله در آن باقی نمی ماند بنابر این دچار بوی نامطبوع کمتری میگردد اما احیانا اگر از این موضوع رنج بردید میتوانید از جوش شیرین و یا وایتکس رقیق شده برای رفع بوی نا مطبوع آن استفاده کنید.

 

قیمت 2عدد از این محصول 20000 تومان


قیمت : 20,000  تومان
  خرید پستی
لیلی بازدید : 41 پنجشنبه 02 آبان 1398 نظرات (0)
  خرید پستی
 
گوشتکوب برقی و همزن sokani

گوشتکوب برقی گ sokani با طراحی ارگونومیک امکان مخلوط کردن مواد تشکیل دهنده سوپ، پوره، سس و نوشیدنی های مختلف را فراهم می آورد. موتور پر قدرت و کم صدای این دستگاه با توان 700 وات قابلیت مخلوط کردن انواع مواد را دارد. مشخصه قابل توجه این گوشتکوب پایه و تیغه تمام استیل آن می باشد که بسیار مقاوم بوده و امکان مخلوط کردن مواد سفت را نیز فراهم کرده و هم چنین به صورت کاملأ بهداشتی مواد غذایی را مخلوط می کنند. میله گوشتکوب قابل جدا شدن از بدنه می باشد و می توان آن را در ماشین ظرفشویی شستشو نمود. بر روی بدنه دو دکمه سرعت تعبیه شده است که بسیار نرم بوده و با فشار اندکی بر روی دکمه دستگاه شروع به کار می کند. از سرعت کم می توان جهت مخلوط کردن مواد نرم استفاده نمود. سرعت بالا نیز مناسب مخلوط کردن مواد سفت تر می باشد. بر روی دسته مخلوط کن حلقه آویز قرار دارد که در هنگام عدم استفاده می توان گوشتکوب را از دیوار آویزان نمود تا همیشه در دسترس باشد


اطلاعات کلی

شرکت سازنده: sokani
ساخت: چین
توان: 7000 وات
برق مصرفی: 240-220 ولت-50 هرتز
رده انرژی: —-
نوع دستگاه: گوشتکوب برقی

:: مشخصات ظاهری

ابعاد بدنه: طول38.5– قطر6.5 سانتی متر
وزن: 950 گرم
رنگ: مشکی
جنس بدنه: پلاستیک
جنس میله گوشت کوب: استیل ضدزنگ


:: مشخصات فنی

تعداد سرعت: 2 سرعت
کاربردها: گوشتکوب
دکمه توربو: ندارد
صفحه گردان زیر کاسه: ندارد
عملکرد ضربه ای: ندارد
قابلیت جدا شدن تیغه: ندارد

:: سایر مشخصات

تایمر( زمان‌سنج): ندارد
صفحه نمایشگر: ندارد
صفحه کلید : فشاری






قیمت این محصول 130000 تومان

 



قیمت : 130,000  تومان
  خرید پستی
لیلی بازدید : 104 پنجشنبه 02 آبان 1398 نظرات (0)
  خرید پستی
 
چرخ گوشت دستی خانگی

وسیله ای مورد نیاز برای هر آشپزخانه

برترین محصول سال با طراحی ویژه

بدون خطر برای کودکان

گوشت مورد نیاز خود را با اطمینان کامل چرخ کنید

چرخ کردن گوشت حتي تا آخرين مقدار

بدون نياز به برق و باطري با كاربردي شگفت انگيز

قیمت : 55000 تومان


برخی از خانم های ترجیح می دهند گوشت چرخ کرده مصرفی خود را، شخصا در منزل تهیه کنند که این امر بیشتر به دلیل عدم مرغوبیت گوشت چرخ کرده آماده و همچنین عدم اطمینان از رعایت بهداشت در آماده سازی گوشت خرچ کرده های آماده می باشد.
از چرخ گوشت دستی خانگی می توانید برای ریز کردن، چرخ کردن، خرد کردن و مخلوط کردن انواع مواد خام و پخته استفاده کنید. همچنین می توانید انواع غذاها، کیک ها، شیرینی ها و سوسیس های خانگی را هم با آن آماده نمایید. بنابراین با خرید چرخ گوشت خانگی در دراز مدت، هم پول خود را پس انداز می کنید و هم چون می توانید میزان چربی و کیفیت مواد چرخ کردنی را نیز خود معین نمایید، غذاهای سالم تر و تازه تری را تهیه می کنید. استفاده این چرخ گوشت کاملا دستی بوده و بدون نیاز به برق و باطری می باشد و همین مساله باعث شده است این محصول کاملا بی خطر باشد.

قیمت : 55000 تومان


بهترین پیشنهاد برای شما که به فکر سلامتی خودتان هستید

راحت ترين وسيله براي چرخ کردن گوشت

با تیغه های فولادی و ضد زنگ

با اين دستگاه بي نظير به ساده ترين شكل ممكن

گوشت مورد نیاز خودتان رو چرخ کنید و با اطمینان استفاده کنید

طراحي فوق العاده كه كار كردن با آن بسيار راحت است

محصولي مورد نياز براي هر آشپرخانه

قیمت : 55000 تومان


محتویات بسته بندی این محصول:
- بدنه چرخ گوشت دستی
- 2 تیغ فولادی ریز و درشت
- دستگیره چرخ گوشت
- پایه تثبیت دستگاه



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 55000 تومان



قیمت : 55,000  تومان
  خرید پستی
لیلی بازدید : 34 یکشنبه 28 مهر 1398 نظرات (0)
  خرید پستی
 

دستمال جادویی وایت اند وایت

دستمال White & White

 دستمال جادویی وایت اند وایت ،دستمال نانو تکنولوژی ،دستمال تخصصی نظافت شیشه و بدنه ماشین، فقط با آب و به صورت نمناک بدون بر جای گذاشتن لکه . پرز . رد آب و خش، 100 در 100 قابل شستشو مقاوم بدون افت کیفیت ،قابل توجه کارواش های سراسر کشور و فروشندگان تزیینات آشپزخانه و پلاستیک فروشان و فروشگاههای لوازم خانگی، پرفروش ترین دستمال موجود در بازار فروش تضمینی و سود عالی ارسال به تمام نقاط کشور .

کارواش ها و پخش تزیینات و ماشین سراسر کشور،دستمال شرکتی و ساخت کشور آلمان اصل و اورجینال و به صورت هولوگوام دار میباشد.این دستمال از جنس نانو و عمر نامحدودی دارد و همچنین بستگی به نوع استفاده آن دارد که چقدر می تواند عمر کند .


خـريد پستي >> قيمت فقـط :20000تـومان

 

 

 

دستمال وایت اند وایت آلمانی

دستمال  نانو تکنولوژی تخصصی در سایز بزرگ مناسب برای  نظافت شیشه ، لوازم خانگی و ماشین که  فقط

با آب و به صورت نمناک و بدون بر جای گذاشتن لکه و پرز عمل میکند.

100در100 قابل شستشو مقاوم بدون افت کیفیت

دستمال شرکتی  ساخت کشور آلمان ، اورجینال  و به صورت هولوگرام دار می باشد.

عدم ایجاد حساسیت

بدون نیاز به مواد شیمیایی

در4 رنگ متنوع و زیبا

با دوام و قابل شستشو ی مجدد

بدون بر جای گذاشتن لکه ، پرز، رد آب و خش بر روی سطوح صیقلی و شیشه ای

بدون نیاز به استفاده از مواد و پاک کننده های شیمیایی

قابلیت استفاده در ماشین لباسشویی

از جنس نانو اصل آلمان

 

خـريد پستي >> قيمت فقـط :20000تـومان

 

ویژگی های فنی دستمال White & White

 وزن خالص 34الی 35 گرم

وزن حوله با بسته بندی 66 گرم

اندازه 25*40 سانتیمتر

بسته بندی در کارتن های 48 عددی

حوله جادویی تولید شده از الیاف میکرو فایبر به قطر10 میکرون

استفاده از رنگهای باثبات و درجه یک

 

خـريد پستي >> قيمت فقـط :20000تـومان

 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.7

خـريد پستي >> قيمت فقـط :20000تـومان



قیمت : 20,000  تومان
  خرید پستی

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 720
  • بازدید سال : 2,327
  • بازدید کلی : 8,651