loading...
فروشگاه اینترنتی
لیلی بازدید : 56 جمعه 15 آذر 1398 نظرات (0)
  خرید پستی
 

ویبراتور ماساژور صورت Energy beauty bar

 

ویبراتور صورت Energy beauty bar  بهترین و کارامد ترین ویبراتور پوست در زمینه  جوانسازی پوست است.امروزه تمامی افراد به دنبال راه حلی برای کاهش سرعت فرایند پیری و دستیابی به پوستی جوان و شاداب هستند.از آنجا که می دانید هزینه های درمان و بوتاکس پوست صورت بسیار بالاست.همچنین استفاده از بوتاکس یا درمان های دیگر نیازمند آن است که شما وقت زیادی را کلینیک های پوست و مو بگذارنید.پس می توان با کمک ابزارهای بسیار ساده تری مانند ویبراتور صورت Beauty Bar به زیبایی دست یافت و در هزینه و زمان صرفه جویی کرد.

 

 

استفاده از ویبراتور صورت Beauty Bar در هر زمان و هر مکانی امکان پذیر است و با ماساژ عمیق و تحریک تمامی عضلات صورت موجب افزایش گردش خون می شود.همزمان با بهبود گردش خون کلاژن تولید می گردد و باعث می شود تا چین و چروک های پوست صورت به طور چشمگیری کاهش یابد و در نهایت موجب جوانسازی پوست صورت می شود.

 

 

استفاده از ویبراتور صورت Beauty Bar موجب سم زدایی پوست و در نهایت باعث تخلیه لنفاوی و از بین بردن سلول های مرده و جوانسازی پوست می شود.بنابرین همه مردم به دنبال زیبایی هستند و این یک خصلت ذاتی میان تمام انسان ها است و آنها در این راه هزینه های زیادی را متحمل می شوند.اما راه حل های ساده تری هم هست.شما می توانید یک ویبراتور صورت Beauty Bar را در منزل داشته و از فوائد آن بهره ببرید.

 

 

از مزایای استفاده از این ویبراتور صورت می توان به :

  • جذب کرم های مخصوص پوست
  • بهبود پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • استفاده بسیار راحت در منزل یا هر جایی دیگر
  • جلوگیری از چروکیدگی پوست
  • افزایش جریان خون

 

 

طراحی این ویبراتور به صورتی است که در هر دقیقه 6000 بار در هر دقیقه نوسان موجب افزایش میزان گردش خون و نهایت بهبود زیبایی و ایجاد حس آرامش در شما می شود.استفاده از ویبراتور باعث بهبود عملکرد عضلات صورت شده و با تحریک عضلات موجب جوانسازی پوست می شود. طراحی منحصر به فرد این ویبراتور مثال زدنی است.این ویبراتور بسیار سبک است و سایز کوچکی دارد، حتی می توان آن را در کیف دستی حمل کرد.ویبراتور Beauty Bar دارای روکشی از جنس طلای 24 عیار است.از ویبراتور Beauty Bar می توان در حمام هم استفاده نمود.

 

 

همچنین دستگاه ویبراتور طلایی رنگ Energy beauty bar کمک می‌کند تا تزریق ژل، بوتاکس، فیلر و بطورکلی هر تزریقی، بدون درد باشد.قلم ویبراتور بی حسی به عنوان ماساژور صورت و سفت کننده پوست نیز بکار می‌رود.تزریق های زیبایی مانند بوتاکس، فیلر، ژل و غیره امروزه  از ارکان متدهای زیبایی روز دنیا می‌باشند ولی خیلی از مراجعین و متقاضیان زیبایی از درد ناشی از تزریق گلایه دارند واز آن می‌ترسند.استفاده از این قلم ویبراتور نزدیک محلی که متخصص زیبایی در حال تزریق با سرنگ است،با قدرت مناسبی که دارد باعث ازبین رفتن درد تزریق می شود.

 

 

این دستگاه بهترین دستیار برای متخصص زیبایی در هنگام تزریق می‌باشد.قلم ویبراتور باعث کنترل و هدایت مواد تزریق شده به مکان‌های مورد نظر و همچنین جلوگیری از گلوله شدن مواد مذکور زیر پوست می‌شود.استفاده از ویبراتور Beauty bar در حالت عادی و بصورت شخصی بهترین و سادهترین راه برای کشیده شدن پوست صورت است.روزانه ۱۰ دقیقه ماساژ پوست با آن باعث سفت شدن و ترمیم قسمتهای نرم و شل پوست می‌شود.

 

 

درباره محصول:

منبع تغذیه: 1.5 ولت

تعداد نوسان: 6000 بار در هر دقیقه

اندازه: بدنه اصلی 140 میلی متر با قطر 16 میلی متر

وزن: حدود 80 گرم به همراه باطری

 

قیمت این محصول 55000 تومان


قیمت : 55,000  تومان
  خرید پستی
لیلی بازدید : 543 دوشنبه 13 آبان 1398 نظرات (0)
  خرید پستی
 

دستگاه بخور سرد جیبی

 

بخور سرد ، از رطوبت سازهای اولتراسونیک می باشد که دارای یک دیافراگم فلزی بوده که با فرسازهایکانس فرا صوت مرتعش گردیده و آب را به صورت مه به فضای اطراف پراکنده می کند.تکنولوژی التراسونیک (مافوق صوت) یکی از کاملترین و اصولی ترین راهها برای انتقال انرژی به درون آب و تبدیل آن به آب در اندازه ۱ تا ۵ میکرون و جهش آن به بیرون توسط یک فن کوچک می باشد.در ضمن یونی که از این دستگاه متصاعد می شود تازگی و رطوبت ویژه ای به محیط می بخشد .

 

 

با شروع فصل سرما سرماخوردگی، گلو درد و خشکی بینی نیز شایع می‌شود. بخور دادن یکی از روش‌هایی است که خیلی از افراد برای رفع مشکل خشکی مجرای تنفسی و تسریع درمان سرماخوردگی خود به کار می‌گیرند. جالب است که بدانید راحتی تنفس و مرطوب نگه داشتن مجرای تنفسی از فواید بخور سرد می‌باشد و در این زمینه بخور سرد بهتر از مفیدتر بخور گرم عمل می‌کند.

 

 

فواید بخور سرد:

سبب باز شدن منافذ پوست می گردد.

پاکسازی عمقی و لایه برداری پوست را موجب می گردد.

تمامی سلول های مرده پوست را جدا کرده و از بین می برد.

موجب از بین رفتن جوش های سر سیاه و یا جوش های دوره بلوغ می گردد.

استرس را کاهش داده و سبب ایجاد حس شادی می گردد.

سبب از بین رفتن باکتری ها و ویروس های سرماخوردگی می شود.

افزایش متابولیسم سلولی را سبب می گردد.

مانع از التهاب مجرای تنفسی می گردد.

 

قیمت این محصول 95000 تومان


قیمت : 95,000  تومان
  خرید پستی
لیلی بازدید : 40 یکشنبه 28 مهر 1398 نظرات (0)
  خرید پستی
 

گیره ی سرامیکی موصاف کن مخصوص سر سشوار

 

گیره ی سرامیکی موصاف کن مخصوص سر سشوار power styler ابزاری نوین در صنعت زیبایی و آرایشگری است.تنها کافیست این گیره های نازک و سبک سرامیکی را سر نازل سشوارتان بکشید تا نصب شود و در مدت زمان کوتاهی موهای صاف و براقی داشته باشید.این ابزار شما را از اتوی مو و سایر ایزار و تکنولوژی ها و مهمتر از همه از هزینه های گزاف آرایشگاه ها بی نیاز میکند زیرا توسط آن هم میتوانید موهایتان را صاف و هم موج دار کنید تنها به زاویه ی استفاده از شانه پیچی شما بستگی دارد.

 

 

همانطور که میدانید نقش سرامیک در صنعت براشینگ مو از مدت ها پیش اثبات شده است و اصلی ترین ویژگی آن جذب سریع حرارت و انتقال یکنواخت آن به موها بدون ایجاد نقاط سرد و یا بیش از اندازه داغ که سبب آسیب به موها میشود.تنها کاری که لازم است پس از این اتصال شگفت انگیز انجام دهید این است که بصورت عادی شروع به خشک کردن موهای خود کنید.چه کاری ازین راحت تر؟؟

 

 

هر رشته ی مو که توسط power styler لمس میشود در مدت زمان کوتاهتر از سشوار کشیدن عادی صاف میشود و جالب تر اینکه مدت زمان بیشتری نسبت به سشوار عادی این صاف بودن را نگه میدارد.سر این صفحات سرامیکی بصورت موج دار است که باعث شده راحت تر لابلای موها رفته و کار شما را سریع تر پیش می برد.

 

ویژگی های خاص گیره های سرامیکی:

نازک تر بودن نازل سشوار در صورت استفاده از این گیره ها باعث میشود جریان هوا بصورت متمرکز تر روی کوتیکول موها تاثیر گذاشته و موهایی براق تر و صاف تر و درخشان تر از آینه برای شما به ارمغان آورد.

همچنین باعث میشود موها سریعتر خشک شده و مدت زمان طولانی تری حالت گرفته شده را حفظ کند و این باعث صرفه جویی در زمان خواهد شد.

این گیره ها نه تنها مو ها را صاف میکند بلکه میتوانید با تغییر زاویه موهایی موج دار یا مجعد بسازید.شما میتوانید با تنظیم زاویه و شانه ی پیچی مناسب موهایی صاف و درخشان یا موج هایی زیبا یا فرهایی پر زرق و برق برای یک شب کامل ایجاد کنید.

این گیره ها سبک و قابل حمل بوده و میتوانید در هر مکانِ  مهمانی یا مسافرتی آنها را در کیف خود بهمراه داشته باشید.

 

قیمت این محصول 25000 تومان
لیلی بازدید : 31 چهارشنبه 24 مهر 1398 نظرات (0)
  خرید پستی
 

سفیدکننده و پولیش دندان لوما
مناسب برای تمامی دندان ها
شامل پنج عدد پرداخت کننده که با چرخش دندان ها را پولیش میکنند
بهمراه پایه چراغ دار که از دو باطری قلمی برای چرخش پرداخت کننده تغذیه میکند
سبک کوچک و قابل حمل جهت استفاده در هر زمان و ساعت از شبانه روز






دستگاه سفیدکننده و پولیش دندان لوما

دندان های خود را در عرض چند دقیقه براق کنید

شامل پنج عدد پرداخت کننده که با چرخش دندان ها را پولیش می کنند


مناسب برای تمامی دندان ها

به همراه پایه چراغ دار



قیمت : 30000 تومان


دستگاه سفیدکننده و پولیش دندان لوما شامل پنج عدد پرداخت کننده می باشد که با چرخش دندان ها را پولیش و سفید می کنند. این محصول از دو باطری قلمی برای چرخش پرداخت کننده تغذیه میکند و در بالای این دستگاه یک چراغ جهت راحتی کار قرار داده شده است.
این محصول بسیار سبک، کوچک و قابل حمل جهت استفاده در هر زمان و ساعت از شبانه روز می باشد و همچنین برای تمامی دندان ها قابل استفاده است. با دستگاه سفید کننده و پولیش دندان لوما در عرض چند دقیقه دندان های خود را سفید و براق کنید.




قیمت : 30000 تومان


مشخصات دستگاه سفیدکننده و پولیش دندان لوما:
- شامل 5 عدد پرداخت کننده
- دارای چراغ LED
- منبع تغذیه: 2 عدد باطری قلمی
- مناسب برای تمام دندان ها
- سبک، کوچک و قابل حمل




قیمت : 30000 تومان


بدون صرف هزینه های بالا

تنها در عرض چند دقیقه دندان های خود را سفید و براق کنید


مناسب برای استفاده تمام دندان ها

سبک، کوچک و قابل حمل






روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت این محصول 30000 تومان



قیمت : 30,000  تومان
  خرید پستی
لیلی بازدید : 25 سه شنبه 23 مهر 1398 نظرات (0)
  خرید پستی
 

آیا در فصل تابستان از لکه های عرف سطح زیر بغل برروی لباس خود رنج میبرید؟

آیا همیشه لباس ها ی شما در ناحیه زیر بغل تغییر رنگ میدهد؟

آیا این لکه ها مایه کلافگی و خجالت شما میشود؟

راه حل ساده است:

پد های ضد عرق مای درای

 جلوگیری از نفوذ عرق بدن برروی سطح خارجی پوشاک

پد ضد عرقmydry
خـريد پستي >> قيمت فقـط : 15000 تـومان

دارای لایه های محافظ جهت جلوگیری از سرایت عرق ناحیه زیر بغل بر روی سطح انواع پوشاک
 پدهای " مای درای " محصولی جدید و منحصر به فرد  بوده که با نرمی و لطافتی که در تولید آن بکار گرفته شده است به لایه درونی لباس شما متصل گردیده و بدون آنکه دیده و یا حس شوند در تمامی مدت شبانه روز لباس شما را خشک نگاه داشته و از آن محافظت مینماید.

پد ضد عرقmydry

همچنین این پد عرق گیر از تغییر رنگ لباس شما
در مقابل اثرات مخرب مواد شیمیایی دئودورانتها و محصولات ضد تعریق جلوگیری مینماید.

این محصول بدون تداخل در روند طبیعی تعریق پوست ، عرق را از سطح بدن جذب و خنثی نموده و در طول شبانه روز مشکل لکه های ناخواسته عرق در ناحیه زیر بغل را رفع می کند.

پد ضد عرقmydry

 ویژگیهای محصول:

 
.   محافظت 24 ساعته از پوشاک


.    بسیار نازک و انعطاف پذیر

 
.   دارای الیاف بسیار نرم


.    قابلیت جذب فوق العاده

.    دارای لایه خشک کننده و خنثی کننده عرق

.    بی ضرر برای پوست

.    ضد آلرژی و بدون بو

.    قابل استفاده در انواع پوشاک زنانه و مردانه

.    ساخت آلمان

پد ضد عرقmydry
طریقه استفاده :

*لباسهای بدون آستین

  1. بسته بندی " مای درای " را بطور کامل باز نمایید.
  2. پد " مای درای " را از لایه بهداشتی محافظ جدا نمایید.
  3. پد "مای درای" را از ناحیه برش به دو قسمت تقسیم نمایید.
  4. قسمت بزرگتر پد را از کاغذ سیلیکونی جدا نموده و مطابق با قوس آستین در ناحیه زیر بغل چسبانیده و بمدت 5 ثانیه فشار دهید.

نکته : قسمت کوچکتر پد را برای استفاده در لباسهای نازکتر، نزد خود نگهدارید.


* لباسهای آستین دار

  1. بسته بندی " مای درای " را بطور کامل باز نمایید.
  2. پد " مای درای " را از لایه بهداشتی محافظ جدا نمایید.
  3. پد " مای درای " را از کاغذ سیلیکونی آن جدا نمایید.
  4.  قسمت کوچکتر پد را داخل آستین و قسمت بزرگتر آنرا بیرون آستین چسبانیده و بمدت 5 ثانیه فشار دهید.


نکته : برای استفاده درلباسهایی با آستین کوتاه و انواع تی شرت، پد را بصورت طولی برروی خط دوخت درونی لباس بچسبانید.

پد ضد عرقmydry


قیمت : 15,000  تومان
  خرید پستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 753
  • بازدید سال : 2,360
  • بازدید کلی : 8,684